Een snuifje voetbal…

Last modified date

KV_Mechelen-logo-B89AAA6D40-seeklogo.com… of toch niet?

Mmmm’n beetje wel. Deze namiddag plaatste ik, enkele honderden meters verwijderd van het Argosstadion in Mechelen, een krabbel onder een papiertje. Bovenaan de letters T, e, l, e, n, e en t… sponsor van KV Mechelen en vanaf halverwege juli ook sponsor van onze bankrekening. Aangezien iedereen nieuwsgierig is naar wat ik precies ga doen, kan ik misschien gewoon het beste de functieomschrijving vanuit de vacature eventjes c/p’en:

  • Je behandelt complexe klantenklachten, intermitterende problemen en VIP-escalaties in de field
  • Je ondersteunt en volgt subco repairtechniekers op zowel op technisch vlak, als de kennis en het toepassen van de procedures
  • Je bent expert in minstens 1 domein: telefonie, internet, HFC, IDTV of DSL
  • Je biedt technische ondersteuning tijdens de kwartaalmeetings
  • Je geeft technische fieldondersteuning aan diverse interne diensten in een beurtrol binnendienst
  • Je verleent technische ondersteuning van fieldtrials

kortom: Field Engineer Customer Repair als lid van het SWAT-team.

emo:happy0045

Gianni is een amateur cyclocrosser en kantkrosser met 3 sportieve kinderen die volleyballen, lopen en ook wel eens met de fiets zouden durven rijden.

11 Responses

  1. man, man, man, wa is da allemaal, ofwel ben ik nu veeeeeel te moe om dit te verstaan en zal ik het morgen opnieuw lezen ofwel zal je eens persoonlijk moeten zeggen wat dit allemaal is! In elk geval zie er da wel nie gemakkelijk uit, veel succes!

  2. Moet ik het eens simpel uitleggen hé?
    Hij gaat gewoon een trapje hoger en mag zijn huidige collega’s gaan ondersteunen.
    Verder moet hij regelmatig presentaties geven. (gniffel gniffel emo:lol )

  3. Aha, wel, dat gele driehoekje met uitroepteken verschijnt nog dikwijls op mijn PC waardoor ik geen internetverbinding heb en de boel met gaan resetten. Aangezien ik tot nu toe niet kon geholpen worden beschouw ik dit als een complexe klacht, en aangezien ik mezelf durf te beschouwen als een Very Ignorant Person dus VIP die durft te excaleren als zich dat voordoet op belangrijke chatmomenten, roep ik bij deze dus je HHHEELLLLUUUUUUUUPPPP in 😀

  4. ‘k dacht eerst repair helpdesk toen ik het las, maar ge wordt begod swatter … dikke carriere move, respect!
    Met hoeveel zit ge eigenlijk in dat select clubje?

Geef een antwoord

%d bloggers liken dit: